یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات:

حذف واسطه ها قیمت اینترنت را کاهش می دهد

مهديون

سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۷:۰۰


مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات با بیان اینکه حذف واسطه های اینترنتی منجر به کاهش قیمت اینترنت می شود، اعلام کرد: تبدیل شرکت های ISP به ISDP می تواند تاثیر مهمی در کاهش قیمت اینترنت داشته باشد.

وایمکس نیوز - سعید مهدیون در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام موافقت خود مبنی بر کاهش قیمت اینترنت گفت: تغییر مدیریت در طراحی شبکه و نحوه ارایه خدمات از جمله مواردی است که می تواند به ساماندهی وضعیت شبکه اینترنت در کشور کمک کند.
وی با اشاره به لایه های واسطه ای توزیع کننده اینترنت در کشور گفت: حذف اینگونه واسطه ها قیمت را کاهش می دهد به دلیل اینکه پهنای باند اینترنت از زیرساخت تامین می‌شود و با چند مرحله توزیع در اختیار کاربر نهایی قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه کاربران برای دسترسی به اینترنت پرسرعت به شرکت های ISP مراجعه می کنند، گفت: این یکی از مواردی است که منجر به افزایش قیمت اینترنت در سطح کشور شده است.
وی گفت: تبدیل شرکت های ISP به ISDP می تواند تاثیر مهمی در کاهش قیمت اینترنت داشته باشد به دلیل اینکه با این اقدام یک مرحله واسطه درخصوص توزیع اینترنت کمتر می‌شود.
گفتنی است مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در آخرین اظهارات خود اعلام کرد که این شرکت هر سال بحث قیمت تمام‌شده اینترنت را بررسی کرده و کاهش آن را در دستور کار خود دارد‌.
به گفته خسروی، در سال گذشته قیمت اینترنت 20 درصد کاهش داشته است و این روند امسال نیز ادامه دارد‌.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو